Klantenservice: geopend

Bestellen & verzendkosten

Naar welke landen verzenden jullie?
In een notendop: wij verzenden onze Zenza producten naar alle landen.
Landen buiten de EU kunnen een ook een bestelling plaatsen, onze klantenservice neemt dan contact met je op over het transport.
Voor meer informatie hierover, ga naar onze pagina Bezorging.

 

Wanneer is zijn de verzendkosten gratis?
Bent u gevestigd in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland of Frankrijk én bestelt u voor meer dan € 100, - dan zijn de verzendkosten gratis!
Enkele meubelen vallen niet onder de gratis verzending. Voor deze producten kunt u een offerte voor de transportkosten aanvragen bij het betreffende product.

Wat zijn de verzendkosten?
Dat verschilt per land, en hangt ook af van de grootte van jouw pakket! De meest precieze informatie krijg je door het product van jouw belangstelling in je winkelmandje te stoppen, en dan de eerste stappen van het bestelproces te doorlopen.

(Let op: je betaalt in Zwitserland en Noorwegen invoerrechten over de aankoop. De kosten hiervan verschillen per keer, en de hoogte hiervan kunnen we hierdoor helaas niet aangeven)

 

Mijn verzendkosten zijn €30 of hoger, hoe kan dat?
Zijn jouw verzenkosten boven de 30 euro? Dan heb je waarschijnlijk een groot product besteld, of meerdere (grote) producten tegelijk! Deze worden verzonden op een mini pallet of een euro pallet van Dachser, en de kosten daarvan liggen wat hoger dan de kosten voor kleinere pakketten. Je kunt - ongeveer - als richtlijn aanhouden dat producten die breder zijn dan 70cm, in de duurdere verzendcategorie terechtkomen.


Vergelijk