Klantenservice: geopend
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Heb je een bestelling gedaan, en ben je van gedachte veranderd? Neem dan, tijdens kantooruren, meteen telefonisch contact met ons op binnen 2 uur nadat je de bestelling geplaatst hebt. Je kunt ons bereiken op nummer: 088 101 6888.
Als je pakketje al verwerkt is, dan is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Je kunt het pakketje natuurlijk wel retourneren zoals gebruikelijk.
Wat te doen als ik een defect product ontvang, het verkeerde product, of een incompleet pakket?
Dat is balen, onze excuses! Heb je een product ontvangen dat beschadigd is, een ander product dan je had besteld, of een levering die incompleet is? Neem dan direct contact met ons op via web@zenzahome.com. We sturen je dan een verzendlabel waarmee het product op onze kosten retour kan worden gestuurd.
Let op: stuur het volgende mee in je mail:
- een foto van het product
- je ordernummer
Er gaat iets mis bij het afronden van mijn bestelling, wat te doen?
1. Wordt je betaalmethode niet geaccepteerd? Sluit dan je browser op je computer of mobiel af, en start hem weer opnieuw op. Plaats het product dan opnieuw in je winkelmandje, en kijk of het zo wel lukt. Wellicht dat het nu wel lukt.
2. Stond je browser al langere tijd open? Het kan zijn dat net iemand je voor was en het laatste item besteld heeft. Ververs je pagina (‘control + r’ of ‘command + r’) om te zien of het product nog beschikbaar is.
Hebben bovenstaande tips niet geholpen, mail ons via web@zenzahome.com, en we gaan er meteen mee aan de slag!
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?
Heb je geen mail ontvangen, ook niet in je spam? Neem dan even contact met ons op per mail, web@zenzahome.com.
Is het mogelijk dat mijn bestelling ingepakt wordt?
Dat is nu helaas nog niet mogelijk. Als er genoeg vraag naar is, gaan we zeker overwegen om die optie toe te voegen :).